torsdag 7. januar 2010

Bra at man kan kos sæ i bassænge når d e 17 minus ut :-)



5 kommentarer:

  1. Måtte bare prøve å sende fra mobilen min mens vi var i bassenget, og det funka :O) Nå kan jeg det også, joho.....

    SvarSlett
  2. Flott badenymfe med flink mamma ;-)

    SvarSlett
  3. mobilblogging? Det må man kanskje prøve seg på. Her er det plussgrader men kjenner at en tur i et varmt basseng hadde gjort seg.

    SvarSlett
  4. Jeg hadde jo ikke peiling på om det funka når jeg sendte fra bassenget. Måtte inn å gjøre noe når jeg kom hjem som jeg fikk sendt på melding. Dette trenger jeg sikkert bare å gjøre første gangen. Jaggu funka d :o)

    SvarSlett
  5. Mobilblogging er kjekt når man er på reise.
    Når vinteren først er her, men snø og sol som i dag, er en tur på ski det optimale for meg.

    SvarSlett